Važnost marketinga za razvoj poslovne ideje

0

Predstavnici LAG “Srce Bačke” Kula Bojan Kovač, lag-menadžer i Marija Pešić, koordinator projektnih aktivnosti prisustvovali su Konferenciji “Važnost marketinga za razvoj poslovne ideje” u organizaciji Best Brand Friendly.

Konferencija je organizovana 08.05.2019. u Master centru Novosadskog sajma, a prisutnima su svoje umeće u marketingu i samu suštinu marketinga pokazali Robert Čoban – Color Press Grupe, Ana Brzaković -menadžerka za eksterne komunikacije pri sektoru za korporativne komunikacije Delta Holding , Milan Maglov- jedan je od najpoznatijih “freelancera”, Aleksandra Bezmarević Stević – freelancer, Sanja Prodanović – digital account executive u agenciji za integrisane komunikacije, Executive Group, Ivan Brkljač – suosnivač i predsednik Mokrin House – prvog “coliving” projekta u Jugoistočnoj Evrop i Sanja Milosavljevic -“Moje gnezdo”.
Prisutne je takođe pozdravio pokrajinski sekretar za privredu i turizam i potpredsednik Vlade AP Vojvodine Ivan Đoković.

Share.

Comments are closed.